1ο στάδιο αξιολόγησης
Η αξιολόγηση των προτάσεων που θα υποβληθούν επιτυχώς και εμπρόθεσμα θα γίνει σε δύο στάδια. Στο πρώτο στάδιο της διαδικασίας αξιολόγησης κάθε πρόταση θα ανατεθεί αυτόματα από την ηλεκτρονική πλατφόρμα καταχωρήσεως των προτάσεων και με κριτήριο μόνο τη θεματική περιοχή της πρότασης, σε έναν αξιολογητή.
Ο αξιολογητής στο στάδιο αυτό θα έχει πρόσβαση στα αναλυτικά στοιχεία των μελών της ομάδας/εταιρείας (βιογραφικά, ρόλος στην ομάδα κλπ), στο λογότυπο, στον τίτλο, στη θεματική περιοχή, στο επίπεδο ωριμότητας καθώς και στη σύνοψη της πρότασης (executive summary).
Στη συνέχεια και αφού ο αξιολογητής εξετάσει λεπτομερώς τη σύνοψη της πρότασης, θα βαθμολογεί την πρόταση σε κλίμακα 0-100.
Η αξιολόγηση θα αφορά μόνο την σύνοψη της υποβληθείσας επιχειρηματικής πρότασης.
Στο δεύτερο στάδιο προκρίνεται ποσοστό 30% από τις συνολικά υποβληθείσες προτάσεις, με βάση τη σειρά κατάταξής τους. Ο μέγιστος αριθμός προτάσεων που θα προκριθούν στην δεύτερη φάση αξιολόγησης θα είναι οι 40 επικρατέστερες. Σε περίπτωση ισοβαθμίας, στο δεύτερο στάδιο αξιολόγησης θα εισέρχονται όλες οι επιπλέον ομάδες που θα ισοβαθμούν.
2ο στάδιο αξιολόγησης
Στο δεύτερο στάδιο της διαδικασίας αξιολόγησης, οι προκριθείσες προτάσεις από το πρώτο στάδιο αξιολόγησης, θα επαναξιολογηθούν από τον ίδιο αξιολογητή, καθώς και από έναν ακόμα που θα αξιολογεί την πρόταση για πρώτη φορά.
Στο συγκεκριμένο στάδιο αξιολόγησης οι προτάσεις θα αξιολογηθούν στο σύνολο των συμπληρωμένων πεδίων τους και από τους δύο αξιολογητές.
Η τελική βαθμολογία της πρότασης θα προκύπτει από τον μέσο όρο των τελικών βαθμολογιών των δύο αξιολογητών. Επίσης, οι προτάσεις θα λαμβάνουν ένα μικρό σχόλιο από τον κάθε αξιολογητή για το σύνολο της πρότασής τους.
Κριτήρια Αξιολόγησης
Το κάθε συμπληρωμένο πεδίο της πρότασης θα λαμβάνει ξεχωριστή βαθμολογία σε μια κλίμακα 0-100 λαμβάνοντας διαφορετική βαθμολογική βαρύτητα όπως φαίνεται παρακάτω:
- Γνώση και κατανόηση της αγοράς-στόχου (15%)
- Πληρότητα-σαφήνεια επιχειρηματικής ιδέας & στρατηγικής (20%)
- Η πρωτοτυπία της ιδέας/πρωτοτύπου προϊόντος-υπηρεσίας τόσο σε σχέση με τα εθνικά όσο κυρίως με τα διεθνή σημεία αναφοράς (20%)
- Ο βαθμός καινοτομίας και ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος που επιφέρει (15%)
- Οι προοπτικές εμπορικής αξιοποίησης της ιδέας/πρωτοτύπου (15%)
- Η εφικτότητα υλοποίησης της επιχειρηματικής ιδέας και η δυνατότητα περαιτέρω ανάπτυξης της (15%)
Η αποστολή συνοδευτικής video-παρουσίασης της επιχειρηματικής πρότασης
θα βαθμολογείται θετικά με επιπλέον 2%.
Νικήτρια ομάδα Διαγωνισμού
Από το δεύτερο στάδιο αξιολόγησης θα προκύψει η Νικήτρια Ομάδα!
Η πρώτη ομάδα θα κερδίσει ως χρηματικό έπαθλο
το συνολικό ποσό που θα συγκεντρωθεί από τις συμμετοχές καθώς και θα τους παρασχεθεί κάθε δυνατότητα δικτύωσης μεταξύ τους αλλά και με δυνητικούς επενδυτές ή και συνεργάτες!